søndag 14. september 2008

Reisefeber!

Endelig kom den også, for jeg har hatt litt problemer med å forholde meg til at jeg reiser til Egypt i morgen.

Alt jeg har klart å tenke er at jeg skal på Nilencruise og at jeg godt kan forestille meg å ligge i en dekkstol under en parasoll og ha en "boy" som kommer med hva jeg ønsker meg av forfriskninger mens jeg leser en god bok! Boka er "Drageløperen" og så har jeg med meg "A Thousand Splendid Suns" hvis jeg skulle slippe opp for bok på turen.


Kongenes Dal, Luxor, Aswan, Abu Simbel, Edfu...?! Sånne greier har bare vært noe bakgrunnsstøy som jeg ikke har orket å forholde meg til... Før NÅ! Jeg skal se masse spennende! Og tine opp i varmt vær!

Referat og bilder kommer i etterkant! :o)

1 kommentar:

Fionavar sa...

Jeg er så misunnelig og venter spent på referatet